Kako povećati posjećenost web stranice?
Na koji način doći do novih korisnika? Gdje analizirati rezultate?
Svaki početak je težak. Tako je i s novim web stranicama. Glavno pitanje je kako doći do publike i povećati posjećenost web stranice? Gdje pronaći korisnike? U nastavku Vam donosimo nekoliko načina kako to postići.
1. Društvene mreže
Povežite vašu novu web stranicu sa društvenim mrežama. Za početak kreirajte stranicu, a nakon toga počnite privlačiti publiku. Društvene mreže su postale dio svakodnevice, pogotovo kod mlađe populacije. Povećanje posjećenosti može se postići na razne načine. Za primjer, objavljujte nove sadržaje koje ste kreirali. Uz malo truda i ulaganja doći ćete do publike koja će Vaš sadržaj (ili proizvod) pronaći na jednostavan način.
Ako želite prodati određeni proizvod, napravite kratak osvrt o tome što radite, kako radite i koje je Vaše tržište. S druge strane, tu je i digitalni marketing. Svaku Vašu objavu možete platiti kako bi se prikazivala korisnicima. I to točno onima za koje želite da im se prikazuju. Budite ustrajni, uz uloženi trud publika će sigurno doći do Vas. Drugi način je kreiranje grupe na Facebook mreži. Okupite ljude s kojima dijelite različite interese, prezentirajte im Vaš proizvod.
2. Google Ads
Posjećenost web stranice se može povećati i plaćenim oglasima na Google tražilici. Za određeni pojam, Vaš sadržaj će se prikazivati na vrhu ili dnu prve Google-ove stranice. Novi posjetitelji će dolaziti na Vašu stranicu na način da ćete platiti svaki klik – dolazak na Vaše web mjesto. Samo prikazivanje na tražilici Vam neće biti naplaćeno. Vi određujete budžet, a ovisno o budžetu Google dovodi nove posjetitelje na Vašu stranicu. To je moguće postići i SEO optimizacijom, pogotovo ako je publika za Vaše područje uska. Za pokretanje kampanja je potrebno i određeno znanje, kako se ne bi dogodilo da pokušate povećati posjećenost web stranice, a zapravo se dogode ogromni troškovi na Vašem računu. Taj dio s povjerenjem možete prepustiti nama.
3. Kreiranje novog sadržaja
Posjećenost web stranice možete povećati kreiranjem novog sadržaja. Počnite pisati blog, recenzirati proizvode, pisati članke o svom proizvodu. Zainteresirajte posjetitelje s novim sadržajem, povećajte posjećenost reklamom namijenjenom Vama. Korisnik želi saznati način na koji radite, što proizvodite, što se može postići s Vašim proizvodom. Ako imate webshop – recenzirajte Vaše proizvode. Posjećenost web stranice će Vam svakim danom biti sve veća. Osim određenih kraćih članaka, dobro je ponekad kreirati i duže članke. Kombinacija tih dvaju vrsta članaka je provjereno dobra opcija. Kako određene tvrtke jednostavno nemaju mogućnost ili vremena za pisanje članaka, taj dio možemo odraditi za Vas.
4. Analizirajte postojeće posjete
Postoje razni alati koji bilježe svaku posjetu na Vašu web stranicu. Jedan od tih alata je i Google Analytics, koji radi detaljnu analizu posjećenosti Vaše web stranice. Google Analytics je besplatan alat. Zašto ne biste to iskoristili za kreiranje budućeg sadržaja i povećanje posjećenosti? Iz tih podataka možete pročitati tko je bio na Vašoj web stranici, kojeg spola, na kojoj lokaciji i slično. Google Analytics je moćan alat, u svakom trenutku možete vidjeti tko je na Vašoj stranici i što radi u tom trenutku. Zaključite koji se linkovi najčešće klikaju, kako se korisnici kreću Vašom stranicom, koji sadržaji im nisu zanimljivi i slično.
10 elemenata kvalitetne web stranice
Svaka web stranica fokusirana je na određeni cilj: promocija, prodaja proizvoda, upoznavanje korisnika i slično. No što je s najbitnijim elementima web stranice?